Fandom

BIONICLE Wiki

Agori

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Agori falusiak Spherus Magna. Jelenleg 8 típusú Agorik: a Tűz Törzs, Víz Törzs, Jég Törzs, Dzsungel Törzs, Szikla Törzs, Vas Törzs, Föld Törzs, és a Homok Törzs. A katasztrófa után, hogy a hit Bara Magna 99,000 BGC (100.000 évvel ezelőtt az ébredés Mata Nui), a Homoki Törzs visszatért a primitív, állatias Zesk. Hasonló a Agorit hanem egy külön faj voltak a Csont Vadászok.

A Agorik nagyon hasonlóak Matorán; sőt, a Nagy Lények mintájára Matorán után Agorit. Ugyanakkor a Agorinak nincs veleszületett elemi ereje és minden a törzsek voltak vegyes mennyiségű hímek és nőstények. Agorik lehet élni, hogy olyan idős, mint Matorán vagy még régebbi, de lehet enni, mint az emberek. Nem ismert, hogy hogyan szaporodnak, de ismeretes, hogy ők, ellentétben Matorán. Agorik is teljesen organikus, amikor jönnek létre, és úgy dönt, hogy fogadni biomechanikai implantátumok, és a legtöbb szokott.

Az öt törzsek elsősorban tartózkodott különböző városokban, mint Vulcanus, Roxtus, Iconox, Tesara, Tajun, és Atero. Harcoltak egymással az erőforrásokért használatával Glatorianoknak, de barátságok törzsek közötti nem elkomorodott. A katasztrófa előtt, Agorinak sokkal fejlettebb, de a katasztrófa utáni, azok csak jó, hogy rögzítsék a dolgokat, nem hoz létre új dolgokat. Agorik mint Tarduk és Berix kereste megmaradt maradványait az ősi Agorinak technológia temették el a sivatagban Bara Magna.

Csatát Bara Magna követően és összeomlott a Nagy Szellem Robot, az Agorit egyesültek a Toa és Matorant kezdjen új életet a református Spherus Magna.

Bota Magna Szerkesztés

Amikor a Széttörés történt, néhány Agorik csapdába estek a darab Spherus Magna, hogy később ismert Bota Magna. A Agorik, hogy lakott ez a hold akiké fémekből és növények. A fegyvereik voltak főként sziklákból és fa. Eddig ismeretlen okból, hogy nem szeretik a említés a vár, amely a bebörtönzött Nagy Lény saját bolygónk, mivel fenyegette Lewa lándzsákkal, amikor azt mondta érkezett hozzájuk van.

Az ismert Agorik Szerkesztés

Az alábbiak szerint van egy lista az összes ismert Agorik:

  • Raanu - vezetője a Tűz Törzs.
  • Atakus - egy őr Roxtus és tagja a Szikla Törzs.
  • Berix - tagja a Víz Törzs. Ő tetemet a törött berendezések kijavítani, de sok Agorik azt hitte, egy tolvaj.
  • Tarduk - tagja a Dzsungel Törzs. Ő keresett elveszett kincset, amikor volt ideje maradt meg. Ő volt rendelve, hogy készítsen Arena Magna az Glatorianoknak versenyen.
  • Metus - tagja a Jég Törzs. Ő volt a kereskedő és Glatorian tréner. Később, Mata Nui használta a Ignikát átalakítani őt egy kígyó, miután kiderült, hogy Metus elárulta őket, hogy a Skrallt, bár később átalakult vissza.
  • Crotesius - tagja a Tűz Törzs és a jármű pilótája arénában meccsek. Ő volt rendelve, hogy készítsen Arena Magna az Glatorianoknak versenyen.
  • Kyry - tagja a Tűz Törzs, akik jelöltek felkészülni Arena Magna az Glatorianok versenyen, és elkötelezett a munkája.
  • Scodonius - tagja a Víz Törzs, akik jelöltek felkészülni Arena Magna az Glatorianoknak versenyen. Ő is egy jármű pilóta.
  • Kirbold - tagja a Jég Törzs, akik jelöltek felkészülni Arena Magna az Glatorianoknak versenyen.
  • Sahmad - tagja a Vas Törzs megtizedelte a pestis. Ő volt a jármű pilóta.
  • Kirbraz - tagja a Víz Törzs és egy jármű kísérleti az arénában együtt Scodonius.
  • Hős Agori - egy meg nem nevezett tagja a Tűz Törzs.

Eszközök Szerkesztés

A Agorik forgatta számos eszközt, ideértve a fegyvereket és pajzsokat.

Apróságok Szerkesztés

  • Mark Baldo hangot leginkább Agorit a BIONICLE: A legenda újjászületik.
  • Bár ez a tulajdonság soha nem mutatott a Matorán Univerzum lakói Agorit is úgy szeressétek egymást, amint az Sahmad meséje.
Agori(Kilátás|Szerkesztés)
RaanuBerixTardukZeskAtakusMetusKirbold
KyryCrotesiusScodoniusKirbrazSahmadLeinHős Agori

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki