Fandom

BIONICLE Wiki

A Tűz régió

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„A Tűz régió heves és vad vulkánokkal teli. Magma ömlik ki a hatalmas hegyek oldalán és széles tűzfolyamként száguld dél felé, hogy a nagy tengerbe jutva hatalmas, sistergő párafelhőket hozzon létre. Ez a régió A Tűz védelmezőjének, és Tahunak, A Tűz Toájának az otthona.”
— BIONICLE.LEGO.hu
A Tűz régió volt egy a 6 elemi régióiban Okoto.

Leírás Szerkesztés

A Tűz régió volt a legveszélyesebb helye Okoto. Ez volt az otthona a sziget nagy vulkánok, ami kitört véletlenszerűen, és nagy láva patakok futottak délre a hatalmas hegyek, tavak kialakítása, mielőtt elérték a tengert.

Történelem Szerkesztés

Alatt egy ideig, Koponyapókok lerohanták a régióban.

Végül, Tahu lezuhant az égből egy ismeretlen része a Tűz régió, ahol fogadta a fél Tűz falusiak és a Védelmezője, a Tűz védelmezője. A Védelmezője magyarázta Tahunak az ő sorsa, amikor a párt lesből támadta Koponyapókok. Tahu véletlenül leverte őket, ami a párt, hogy meghajoljon vele. Ő és a Védelmezője majd elindult, hogy igényt tarthasson Maszk Hatalom az Arany Tűzmaszkot.

Mielőtt elérték volna a maszk, akkor is támadták. A Tűz védelmezője, használja a Elemi tűzágyúval tartott ki őket, miközben Tahunak állította a maszkját. Ő használt láva szörfdeszkát barangolni a láva, és azt állította, az Arany Maszk tűz ahogy a Tűz védelmezője elfogyott a lőszer és megelőzte Koponyapókok. Tahu használt maszkot, hogy a Védelmezője és győzd le a Koponyapókok.

Lakói Szerkesztés

Helyszínek Szerkesztés

  • A Tűztörzs falvai
Okoto (v|e)
A Tűz régióA Víz régióA Dzsungel régióA Kő régióA Föld régióA Jég régióA Temploma idő

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki