Fandom

BIONICLE Wiki

2015

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

2015 egy 1. évben az újraindult BIONICLE vonal vége után az előző iteráció a sor, hogy futott 2001 és 2010. Ez a 12. évben, hogy van egy történet, és a 15. évben, mivel a vonal eredetileg indult. Ez meg a sziget Okoto, és összpontosít a Toa és küldetésüket, a Maszkok Hatalom ellentétes gonosz erőket.

Egy ismeretlen könyvek száma jelenleg tervezett. Nincsenek tervek a teljes jogú képregények, de rövid csíkok jelennek meg a dobozokat az új készletek. A téli hullám, összesen 14 készlet is megjelent, és további 5 készletek fog megjelenni a nyáron.

Történet Szerkesztés

A legendás maszk döntéshozók, Ekimu és Makuta készült Maszkok Hatalom harmonikus szigetlakók a Okoto, az úgynevezett védelmezőjek. A védelem értékes Ekimu maszkok több, vezető Makuta, hogy megteremtse a maszk végső hatalom a lázadás testvére ellen. Amikor felvette a maszk a végső hatalom, Makuta elvesztette az önuralmát, és a sziget szinte megsemmisült. Ekimu kiütötte a maszk le róla, és a maszkot, valamint Ekimu maszk kiállítás és Makuta maszk Ellenőrző, szétszórva voltak a szigeten. Mindkét maszk döntéshozók maradt kómában.

Később, 6 Toa ütközött a szigeten és elkezdett egy küldetést, hogy megtalálják a maszkok a hatalom és megállítani az emelkedő gonosz a szigeten. Minden Toa ment elemükben védelmezője, és megállapította, hogy arany maszk a hatalom. Megtanulták a küldetésük, hogy menjenek be a városba a maszk döntéshozók és megállítani az emelkedő gonosz.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki