Fandom

BIONICLE Wiki

Őrködő

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Őrködő" egy Sötét Vadász,akinek feladata a Vadászok titkainak biztonságban tartása.

Életrajz Szerkesztés

Őrködő valaha egy törzs tagja volt egy szigeten,ahol háború dúlt. Miután a törzsét az egyikük elárulta,és őt hagyták meghalni,a Sötét Vadászok rátaláltak,és meggyógyították. Azóta is a Vadászoknak dolgozik,és gondoskodik róla,hogy egyik tag sem árulja el a szervezetet,mint annak idején a törzsének tagja tette. Ha egy Vadászt elkapnak,Őrködő feladat megölni a harcost,még mielőtt kitálalhatna.

Őrködő elfogott Sötét Vadászok elhallgattatásával foglalkozott a Sötét Vadász/Makuta Testvériség háború alatt.

Teridax uralma

Miután Makuta Teridax átvette az uralmat az univerzum fölött,Őrködő találkozott Toa Tahuval,és lázadó csapatával. Mialatt Karzahni romjai közt rejtőztek,Őrködő egy pillanatra otthagyta a tábortüzet,hogy gondolkozzon. Hirtelen a talaj(Teridax irányításával) megnyílt alatta,és a kő felemelkedett,megragadta,és a mélybe rántotta,elhozva ezzel Őrködő végét.

Toa Császárság Alternatív Univerzum

Őrködő egy lázadó csoport tagja volt ebben az alternatív univerzumban,ahol megpróbálták eliminálni Toa Tuyetet. A harcban Őrködő segített Nujunak sakkban tartani egy Mágnesesség Toát,ám később legyőzték,de még így is sok Toát vitt magával.

Eszközök Szerkesztés

Miután a Vadászok rátaláltak,újraépítették Őrködő jobb karját,így használhatott egy Rhotuka kilövő botot. Közelharcban halálos karmaira támaszkodhat.

Őrködő Rhotukája irányítja a Kő és Föld elemet.

Apróságok Szerkesztés

  • Őrködőt Jordan Steelquish alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • Sötét Tükör(egy alternatív univerzumban)
  • Árnyuralom

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki