Fandom

BIONICLE Wiki

Északi Kontinens

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Északi Kontinens a kisebbik a két földrész között a Matorán Univerzumban

Északi Kontinens

Kategória:Fő lakott helyszín

EszakiKontinens.png
A helyszín leírása
Lakosok Matorán
Népesség Ismeretlen
Elhelyezkedés Zakaztól északnyugatra
Kiejtés Nem szükséges

TörténelemSzerkesztés

Az Északi Kontinenst a Nagy Lények alkották a Matorán Univerzum létrehozásakor.

A Matorán Polgárháború után Makuta Miserix, a Makuta Testvériség vezetője kijelölt néhány Makutát, hogy ennek a régiónak a szemmeltartói legyenek. Makuta Krika lett a Kontinens Északi régiójának Makutája. Makuta Gorast kapta a Tren Krom Félszigetet, amit a legendás lényről Tren Kromról neveztek el.

Egy Le-Matorán Nidhiki aki a Tren Krom Félszigeten élt Toává vált és csatlakozott a Toa Mangaihoz.

A Sötét Idők alatt Icarax megszállta a földrészt egy sereg Manával, de Teridax megállította.

Karda Nui inváziója előtt 5 évvel egy ta-matorán, Vultraz összetűzésbe keveredett egy ko-matoránnal, Mazekával, sok bűn elkövetése miatt, köztük Mazeka mentorának megölése miatt. A küzdelmük Vultraz látszólagos halálával végződött. Makuta Gorast megmentette Vultrazt, A ko-matorán pedig később Mata Nui Rendjének ügynöke lett. Gorast elhagyta régióját, hogy Karda Nui invázióját megkezdhessék.

A Visorak Szíve nevezetű hatalmas tárgyat a Tren Krom Félszigeten őrizték. Toa Nuva Pohatut és Onuát küldetésük - mely az ereklye megszerzése volt - átvezette az Északi Kontinensen keresztül a Félszigetig.

Vidék Szerkesztés

Az Északi Kontinens a legnagyobb föld a Matorán Univerzum északi régiójában. Sok matorán település van rajta, amik Icarax akciója óta újjáépültek.

A Kontinens dél-keleti része a Tren Krom Félsziget, ami egy igen veszélyes régió. Hatalmas szirtek borotvaéles tüskékkel, savzuhatagok, vulkanikus hegyek, és veszélyes Rahik. De attól még matorán települések itt is épültek.

LakókSzerkesztés

Matorán

Matoránok az Északi Kontinensen is élnek. Régebbi lakosok: Mazeka, Krakua, Nidhiki, Vultraz és néhány de-matorán.

Rahi

Nui-Rama

MegjelenésSzerkesztés

Egy Sötét Vadász születése

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki