Fandom

BIONICLE Wiki

Árnyéklopó

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Végül az ő ideje lejárt,és Mata Nui kiválasztott harcosai a Toák lettek. Talán rossz néven vette,talán csak nem találta helyét ebben az új világban…..és csatlakozott a Sötét Vadászokhoz.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Árnyéklopó” egy nagy múlttal rendelkező Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Árnyéklopó egy nagyon öreg lény,egykori hős az első Toa megalkotása előtti időkből. Arthaka Kezének,a Mata Nui Rendjét megelőző szövetségnek volt tagja.

Miután Arthaka Keze feloszlott,Árnyéklopó csatlakozott a Sötét Vadászokhoz,hogy megismerje a cél értelmét. Időnként megölte a szervezet kevésbé hatékony tagjait a társai iránt érzett gyűlölet miatt. Első küldetése valahol távol Odinától zajlott,és évek kellettek volna a teljesítéséhez,ám ő napok alatt elvégezte. Jelenleg az Árnyékosra vadászik,hogy szembeszállhasson vele,bár a Sötét Vadászok vezetője máig sem tudja,miért nem kerültek még szembe egymással.

Árnyéklopó nem jutott vissza Odinára,így Teridax halála után Spherus Magnára került.

Árnyéklopó képes felszívni az árnyékokat,és energiává formálni őket. Ezen kívül ajtónak is használhatja őket,eltűnve az egyikben,majd feltűnve egy másikban. Ezeket a képességeket használva sebesen visszatérhetett volna Odinára,de ehelyett lassan vágott bele terveibe,üzleteket kötve Sötét Vadászokkal és Toákkal.

Idézetek Szerkesztés

„Akár egy járvány,megtámadja a gyengét,és az erőset még erősebbé teszi.” -Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Apróságok Szerkesztés

  • Árnyéklopót Aaron Cassity alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Fejlesztett enciklopédia(csak említve)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki